RSS

Trbuhom za kruhom

24 ožu.

Stigao mi e-mail od Googlea, da im pošaljem svoj CV i da skoknem preko bare na razgovor za posao. Greška neka opaka, pomislih, ali nakon mog odgovora da nisam taj kojeg trebaju, oni odgovaraju da znaju tko sam i da upravo takav profil trebaju.
Ništa, palim svoj GPS navigator i ukucavam adresu koju sam copy-paste iz maila. Ženski glas, tako me na hrvatskom navodi direktno u ured koji se valjda bavi novim kandidatima. U čekaonici geek do geeka, čupavi bradati tipovi i svi tipkaju po nekim čudima. Moj mobitel izgleda kao drveni konjić među igraćim konzolama. Odmah izlazi glavni manager i rukuje se sa mnom. Nekim čudom ja progovaram na engleskom, a on mi objašnjava da su mi ugradili google translate nekako bežično dok sam putovao. Čekaj malo, niste me ni pitali a čeprkate po mom mozgu. Tu smo se odmah zakačili, ja odlazim, a cura sa mog GPS navigatora cijelim putem mi ponavlja da se vratim…

Gasim GPS, otvaram /my homepage > LZS > Forum > i stavljam ovaj san na “papir”.

 
1 komentar

Objavio dana Ožujak 24, 2013 u Uncategorized

 

Jedna odgovor na “Trbuhom za kruhom

  1. domenico877

    Ožujak 24, 2013 at 9:35 am

    je ti dobro🙂

     

Odgovori

 
