RSS

Znam, Hoću, Mogu :-)

01 tra.

Prije 3 mjeseca, direktor (predsjednik uprave) me zamolio da njegovom klincu instaliram na laptop neki Linux. Klonirao sam svoj Xubuntu 12.04 kojeg najbolje poznajem i obavio to. Izgleda da se starom to sviđalo jer je za par dana donio i svoj privatni laptop da mu stavim isti onaj Xubuntu koji koristi njegov klinac. I to sam obavio. Pričekao sam neko vrijeme da nešto ne krene po zlu a sada objavljujem da je to već treći Xubuntu. Da, treći, jer je predsjednik uprave pokazao i financijskom direktoru, pa se i ovaj zainteresirao. Naravno, i financijski je valjda zadovoljan jer do sada nisu tražili da im vratim Windowse (a ne bih niti znao niti mogao, niti htio).

Malo me bilo frka i zato sam šutio cijelo vrijeme. Bilo je poziva i pitanja u međuvremenu ali ništa ozbiljno. Uvijek kad je zazvonio telefon bojao sam se da se nije nešto skršilo. Srećom, voze svi za sada kao i ovaj moj.

I to nije sve! Imam velike izglede da promijenim radno mjesto jer je upravni odbor odlučio da bi cijela firma mogla prijeći na Linux. Naš informatičar ionako misli da serveri bolje rade na Linuxu. Privatno, dečko doma koristi Linux. Tako sam se i skompao s njim. On brine o serverima i o svim računalima u firmi kao i o softveru za ista. Diša misli da bih mu ja mogao biti od velike koristi u fazi prilagodbe. Plaća će biti veća, uvjeti rada bolji i baš sam “happy”. Najveća fora će mi biti, što ću raditi posao koji volim iako sam još mlad i neiskusan.

Prošli tjedan sam potpisao anex ugovora o radu gdje piše da sam od 01.04. i službeno pomoćni system admin u firmi, valjda jedini u državi sa SSS.

Evo, samo da se i ja malo hvalim.

 
2 Komentara

Objavio dana Travanj 1, 2013 u Uncategorized

 

2 odgovora na “Znam, Hoću, Mogu :-)

  1. Ivan Galgoci

    Travanj 10, 2013 at 9:00 pm

    Ne samo da si ljude upoznao s Linuxom, već dobio i određene beneficije potom – nevjerojatno. Čestitam Vlado, stvarno si zmaj! Obožavam čitati ovakva iskustva.

     
  2. Grof

    Svibanj 10, 2013 at 10:01 am

    Čovječe! niti ne znam za ovaj događaj! Svaka čast!
    BTW, i ja trenutno lobiram firmu za prelazak na Linux servere i LibreOffice kao službenu opciju obrade dokumenata.

     

Odgovori

 
