RSS

Putopis

10 svi.

Jedan od ljepših dana na poslu. Krenuo sam rano prema Petrinji. Uvjeti idealni, radio svira, GPS nalazi najkraću rutu do cilja. Za divno čudo, samo jedan manijak sa šleperom pretiće me na punoj liniji u zavoju. “Teta” koja me vodila cijelim putem već i mene upozorava da sam prekoračio dozvoljenu brzinu, a na zaslonu mobitela blinka znak ograničenja “50”. Ja oko 60 a šleper još +20. Krasno, idijot.
Kao i obično, šef zove nekoliko puta u tijeku vožnje, iako nakon prvog poziva zna da sam na putu. Srećom imam “hands free” pa samo važno prolazim pored onih plavih dečkiju. Pardon, cura i dečko su ovaj puta bili sa nekim kuhačama u ruci i čudnom spravicom, valjda za mjerenje brzine. Toleriraju inače do 10 % prekoračenje.
Iz Male Gorice nakon obavljenog posla krećem prema Sisku. U neka prošla vremena, vozio sam cestom preko Petrinje jer sam jedino taj put poznavao. Sada, slušam GPS koji me vodi kraćim putem uz rijeku Kupu. Da imam malo dara za pisanje mogao bih lijepo opisati krajolik, ali nisam baš neki. Cesta izlazi pred sami ulaz u Sisak. Uštedio sam nekoliko minuta i nešto goriva svome gazdi, a sebi priuštio pravi doživljaj prirode. I sve to za vrijeme radnog vremena.
Iz Siska se vračam starom rutom prema Zagrebu, ali i tu je moj navigator našao najpovoljniju rutu. Naime, na kratkom dijelu autoputa koji nije još u cijelosti završen, postoje dva izlaza. Uvijek sam koristio onaj prvi preko Velike Gorice. Sada sam i to izbjegao zahvaljujući navigaciji.
Ako tako nastavim početi ću proizvoditi gorivo, a ne trošiti ga.🙂

 
Komentiraj

Objavio dana Svibanj 10, 2013 u Uncategorized

 

Odgovori

 
