RSS

Slobodno i Otvoreno

05 ruj.

Danas sam tek saznao da sam rođen u znaku GNUa. Moj datum rođenja se smjestio se točno u sredinu razdoblja horoskopskog znaka kojeg ne posjeduje niti jedna vračara. Tu kartu ne poznaje niti jedan špil karata, ali ipak ona je najjači adut u svim životnim igrama.

Pomalo shvaćam da su me od rođenja, roditelji odgajali u duhu FLOSS-a iako pojima nisu imali da nešto takvo postoji. Hvala mama, hvala tata. Iako svoje djetinjstvo nisam provodio za računalom (nije ih baš bilo u ono vrijeme nešto puno), ponašao sam se slobodno i otvoreno i volio sam dijeliti. Bilo mi je uvijek veće zadovoljstvo dati ili napraviti nešto za drugoga, nego primati. I danas me drži taj osjećaj zadovoljstva kada učiniš dobro djelo, koliko god ono bilo malo i materijalno bezvrijedno. Upitna je inače, barem meni, ta vrijednost izražena u kunama ili nekoj drugoj valuti.

Ime: Vl@do
Horoskopski znak: GNU
Politićko uvjerenje: FLOSS
Stručna sprema: Zlatna sredina
Zvanje: Admin, Operater i Sistemac, ali samo na svom računalu.

 
Komentiraj

Objavio dana Rujan 5, 2013 u Uncategorized

 

Odgovori

 
