RSS
Slika

Još jedna velika pobjeda <(")

22 ruj.

Mogu reći da mi dobro ide. Siguran sam da sam pobjednik u ovom meču koji i nije tako težak kao što se to činilo. Objavio sam moju namjeru na sva zvona i sada bi bilo jako neozbiljno, neodgovorno i glupo pogaziti riječ koju sam dao svima, ali prvo sebi. Baš mi je lijepo kao što i autor knjige kaže. http://www.amazon.com/Allen-Carrs-Easy-Stop-Smoking/dp/0615482155
Tehnički gledano, stvari stoje ovako. Javlja se želja povremeno, ali jednostavno počnem misliti na nešto drugo ili radim nešto treće. Ponekad i pojedem nešto slatko ili slano i ne brinem da ću promijeniti svoj savršeni index tjelesne mase (BMI). Jer, nisu svi nepušači debeli i nisu svi pušači mršavi. To nema veze s pušenjem. Ta misao traje samo minutu ili dvije. Nije problem ignorirati i zaposliti mozak sa nečim drugim. U početku su te misli i želje dolazile često (svakih par minuta). Sada mi se čini da su ti intervali sve rjeđi, dok potpuno ne nestanu.

SAMSUNGVećinu takvih pomisli sam uspio odagnati od sebe, razmišljajući ili radeći nešto. Ipak, bilo je i težih situacija, kada sam morao nastaviti čitati knjigu tamo gdje sam stao, i svaki puta me je upravo knjiga još više potaknula da ostanem pri svojoj odluci.
Bilo kako bilo, osjećam da je svaki dan sve lakše podnositi napadaje iskušenja. Prvi dan je bio, čini mi se najteži. I na kraju, kada čovjek shvati da to nije nikakvo odricanje od užitka, nego oslobađanje od ovisnosti, stvarno je lako.
Moram naglasiti da i svi vi puno doprinosite mom uspjehu. Imam osjećaj da ste uz mene, podržavate me i ne želim vas iznevjeriti. U tom lošem scenariju, ne bih vam više imao hrabrosti pogledati u oči. Bio bi to kraj našeg druženja. Sramio bih se samoga sebe.
Hvala vam svima.

 
4 Komentara

Objavio dana Rujan 22, 2013 u Uncategorized

 

4 odgovora na “Još jedna velika pobjeda <(")

  1. Ivan

    Rujan 26, 2013 at 11:38 am

    Meni se kolega Andrej (prika moral sam te spomenuti) pohvalio kako je prestao pušiti, već 10 dana, pa reko da i ja probam. Već duže vremena pokušavam stati ali nikako (uvijek imam neke jadne izgovore), ali ajde, sad sam BAŠ odlučio stati. On mi je također preporučio ovu knjigu, tj preporučio je da pročitam Ivanov članak (http://ivan-galgoci.from.hr/) u kojem se spominje ta knjiga. Pa sad ajmo čitati i prestati pušiti. Imaš moju punu podršku😉

     
  2. Vl@do

    Rujan 26, 2013 at 11:54 am

    Pročitao sam knjigu do kraja i sada sam još sigurniji u svoj uspjeh. Vidjeti ćeš, kad shvatiš da to nije odricanje od užitka, onda nema niti kriznih trenutaka, ili su oni blaži. Brojim puni prvi tjedan bez ijedne cigarete.
    I da, ne zavidim pušačima kao što sam u ranijim pokušajima zavidio. Sada ih gledam kao jadnike kakav sam i sam bio.

     
  3. Igor

    Listopad 17, 2013 at 10:59 am

    Iza mene je 7 dana nepusenja… odlucio sam se kad sam vidio intro njegove knjige i savjete… samo naprijed…

     
  4. Vl@do

    Listopad 17, 2013 at 2:54 pm

    Evo, ja još uvijek uspijevam. Svakim danom je sve lakše, vidjeti ćeš Igore. Taj prvi tjedan je meni bio najteži. Tada mi se često javljala želja, a sada sve rjeđe i rjeđe.

     

Odgovori

 
