RSS

Pišem o Linuxu a o Linuxu pojima nemam

16 velj.

Teško mi je objasniti ovim geekovima kako netko ne razumije niti jedan programski jezik. Kako netko ne zna napisati ni najjednostavniju skriptu “Hello World” a da ne gleda u podsjetnik (šalabahter). C++, C+, php, python ??? Kako molim, što je to? Web design? 

Čuo sam da postoji nešto kao crtanje ali on-line. Uzimam kistove i gle, moj WordPress netko čita. Da netko? Pola kugle zemaljske je kliknulo na https://vlado63.wordpress.com/

Evo i dokaz.

Slika

Engleski jezik sporo ulazi u moje vijuge koliko god se trudio. Doduše, naučio sam nekoliko skraćenica, ali nastaje problem kada pomiješam FTW i WTF. Toliko sam usavršio metodu copy-paste da bih mogao napisati članak “Geek početnik” ili “Samouki Geek”. A Google prevoditelj mi nimalo ne pomaže u učenju engleskog jer ja bih se trebao više potruditi a ne samo copy-paste. Ne ostaje tako ništa u glavi kad ti netko drugi prevodi.

Nisam pjesnik a pjesme pišem. O čemu? O Linuxu. Nije mi baš poznat gosp. Linus Torvald a još manje gosp. Richard Stallman ali volim te ljude. Navodno oni su glavni krivci što postoji još nešto osim komercijalnog softvera.

Nisam ni novinar ali nekoliko članaka je osvanulo na naslovnici. Ne, nisam se slikao, nisam maneken. A i da jesam, sumljam da bi netko to objavio. Koristio sam samo svoje skromno znanje i prebogato iskustvo u korištenju nekih distri (kako ih zovu) za obavljanje svakodnevnih računalnih radnji kao što je lutanje društvenim mrežama. Da i igrao sam se povremeno. Vozio sam neke autiće, slagao tetris i rješavao sudoku. Jakih li poslova.

Tako stižem do kraja prve školske godine i upisujem drugu. Evo i polugodište je tu. Zimski praznici i snježne radosti u tijeku ali ipak radno provodim “holidays”. Ne radim baš kao crv u kamenu iako neki misle da je umni rad teži od fizičkog. Meni nije, uživam. Ipak je lakše sjediti na toplom i tipkati nego po kiši i snijegu kopati kanale. Da, ipak sam uspješno završio izvan nastave tečaj daktilografije. Doduše, on-line tečaj ali vrijedi, barem meni. Tipkam bez gledanja sa svih 10 fingersa. Nemam baš neku brzinu ali dovoljno sam brz ako mi se dovoljno sporo diktira.

Više puta sam već ponovio pa ću opet reći da sve ovo ne bih napisao, a onda se ne bi moglo ni čitati da nema ekipe sa LZS-a http://www.linuxzasve.com/ . Ako netko želi komentirati ili reći da nešto ne valja slobodno se obratite glavnim krivcima na forumu ili portalu. Skidam sa sebe svaku odgovornost od nepoželjnih posljedica uzrokovanih ovim tekstom.

Vaš Vlado i njegov

-screenshot-21022013-173

 
1 komentar

Objavio dana 16 veljače, 2013 u Uncategorized

 

Jedna odgovor na “Pišem o Linuxu a o Linuxu pojima nemam

  1. Nermin

    16 veljače, 2013 at 11:31 am

    Šta može da ne valja kada Vlado piše..:) Potpuno si u pravu…. Tvoj blog imam u favoritima.. 🙂

     

Komentiraj